Bugün 12 gün oldu sezeryan olalı pazar gecesi bir iki damla dikişimde sulu kan geliyordu sabaha karşı karnım şişince sabah doktoruma gittik ve sıkarak iltihabı akıttı eşime gösterdi sabah akşam bu şekilde pansuman yapıcaksın dedi antibiyotik iğne verdi iesef onu da sabah akşam vuruluyorum hala iltihap gelmeye devam ediyor kanımda da iltihap çıktı bu iltihabı kurutmak için ne yapabilirim bitki çayı vs. Yardımcı olun artık korkmaya başladım ve oğlumla hiç ilgilenemiyorum yattığım yerden emziriyorum sadece kalkmam yasak 😓