Etipuff_Suratt_Bebikk Kızlar bugun kizin 6 ay aşısı oldu ve şimdi kustu ne yapmam lazım kusma ilur mi asi sonrasi acil cevap verin lutfen
Leyla0613 Etipuff_Suratt_Bebikk 20 gün önce vurulduk bizde oğlum ogün çok kustu ama normal dede ara ara kusma sıkıntımız var o gün fazla kusunca aşıdan diye düşündük
Ayazzmomms Etipuff_Suratt_Bebikk 6. Ay asısının yan etkılerınde kusma yok genelde bas agrısı ateş huzursuzluk yapıyor ama kusma olursada 2 gün gözetlemek lazım 2 gün sonunda devam ediyor ise doktora başvurulmalı
Etipuff_Suratt_Bebikk Ayazzmomms birde bugun bir cay kaşığı kadar elma püresi verdik ek gida o kusma yapabilir mi
Sena_i Etipuff_Suratt_Bebikk şuan genel olarak iyiyse paniklemenize gerek yok üşütmüş bile olabilir. Tabi dikkat edin eğimli yatırın. bi daha kusarsa doktora götürürsünüz.
Etipuff_Suratt_Bebikk Sena_i Suan tekrardan uyuttum gozlemliyorm tekrarlarsa doktoea goturmem gerek mi bugun
Sena_i Etipuff_Suratt_Bebikk bence kusma çok yoğun değilse aciliyeti yok abartı kusar fışkırır tarzda kusar bi anormallik olduğunu anlarsınız ozaman götürürsünüz.
Etipuff_Suratt_Bebikk Sena_i suan tek düşündüğüm o bende fışkırarak kusma olursa acil dir diye biliyorum o sekilde kusmadigi icin tekrar üzerini degisip uyuttum smdi basinda bekliyorm tekrar kusar mi diye
Etipuff_Suratt_Bebikk Leyla0613 suan bizde de cok sukur bisey yok ama gece birden kusunca cok korktum