Ozlemparlak bizim böyle olmadı ilk önce karanlık bi ortamda bakıldı sonra damla damlatildi hatta kucağımda damlattilar yarim saat sonra tekrar bi damla damlatildi yanlış hatırlamıyorsam hiç bi ağrılı acılı işlem olmadı 6. Ayda tekrar bi göz muayenemiz var yakın zamanda gideceğiz inş siz baya korkulu bi şekilde anlatmışsınız ve burda anneliği ikk defa tadan insanlar var benim gibi korkacaklarini düşünmeniz lazım sağlık bu sonuçta diyelim ki bebekte şaşılık başlangıcı olabilir herhangi bi sorunda olabilir mecbur göz muayesinden geçilmesi lazım herşey evlatlarımiz için tek bi kılına zarar gelsin istemezken ki bu göz bem sadece açıklama şeklinize yorum yapmak istedim her anne bunu yaşayacak değil yaşasa da mecbur yapilacak bi sağlık kontrolü ilerde kötü sonuçlar almamak için daha ılımlı bi açıklama yapmanızı beklerdim geçmiş olsun yavrunuza bebisinizle sağlıklı günler dilerim