Oldugugibibiri Haklısınız da. Yapılması gerekiyorsa da yapılacaktır. Bu hep böyle. Kan aldırma, sünnet , ameliyat. Hep onun iyiliği için. Ne yapılması gerekiyorsa yapılması gerekir, aksi daha kötü sonuçlar doğurur. Böyle düşünün. Güçlü kalın. Ama ben damla damlatanı da duymadım. Belki özel bir durumları vardı da damlatıldı. Bilemiyorum.