1Sosyalanne ben de akıntı olmadı ama kızarıklık ve ağrı oldu hemen doktora gittim iltihap olmuş. Antibiyotik verdi hemen. Geceden acile gitseydin keşke vakit kaybetmeden çünkü bekleyince iltihap ilerliyor ve antibiyotik bir işe yaramıyor dikişleri açmak zorunda kalıyorlar. Yıllar önce apandisit ameliyatı olmuştum, dikişlerimi açıp iltihabı öyle temizlemek zorunda kaldılar 15 gün açık kaldı karnım hastanede yattım çok zor bir süreç. Umarım o raddeye gelmezsin hiç vakit kaybetmeden doktora git.