mariecurie20 yaklaşık iki üç ay önce kızımı bebek arabasına koydum markete gidiyorduk yazdı havalar sıcaktı neyse tam rampadayız karşımızdan yukardan biri pitbull diğeri hangi cins olduğunu bilmediğim başka bi köpeği olan iki kişi geliyolar ben oldum olası zaten köpeklerden cok korkan biriyim kücğkken iki defa saldırısına uğradım cünkü neyse onları görünce hemen karşı kaldırıma geçtim elimdede bebek arabası o gerizekalılar köpeklerini yarıştırma sevdası yüzünden pitbull sahibin elinden bi anda uçtu zinciri var güya ama adamı bile sürükledi sahibi bile tutamadı kızımı can havliyle bebek arabasından cıkarıp öyle bi kaçtım ki allahtan hemen önümüzde bi market vardı oraya girdim rampada olduğumuz içinde bebek arabası falanda uçtu gitti taa aşağılara o gün ya orada market olmasaydı benim girip saklanabileceğim bi yer olmasaydı ne olacaktı o pitbull yüzünden belki hem kızım hem ben ölebilirdik valla kimse bana gelip pitbull sevecenliği yapmasın ağzımı boZmak istemiyorum ama nefret ediyorum şu pitbullardan da sahiplerinden de daha zincirini bile tutamıyolar güya beslemeye kalkıyolar başlarım itinede köpeğine de cinsinede yeter ya bunların hava duyar kasması yüzünden biz sokakta yürüyemez olduk bi köpek sesi duysam nereye kacacağımı şaşırıyorum benim evladım asiye gibi olacak o hale gelecek o pitbuluda sahibinide 50 parçaya bölerim kimse kusura bakmasın canımdan can cıkmış doğururken evladımı pitbulu düşünücem bide oldu valla artık yasaklasınlar pitbull sahiplenilmesini her önüne gelende pitbull görüyoruz hep sokaklarda parkta sahillerde