Dilan123 aynı durum benim ikizlerde de vardı ama endişelenmeyin 33 hafta çok iyi bir hafta doğum için. Solunum cihazına sadece 3 gün bağlı kaldılar 2 hafta işinde tüm oksijen desteği kesildi ve kendi baslarına nefes alıp verebildiler. Ay dedikleri 28 gün çünkü devlet 28 günlük ücreti karsıladıgı için özel hastaneler 28 gün tutuyorlar. Kanguru bakımı hakkınız olacak 2 hafta sonunda önce bebekleri kucagınıza verecekler 1 hafta boyunca yarım saat tutacaksınız. Son 1 haftada emzirme olacak