Benimde bebişim 3 aylık olcak bu günlerde aynı sıkıntılar hamakta uyuyordu şimdi 3 gündür hamakta da uyumuyor. Hep kundaklıyorum emzik ve gözlerine tülbent de atıyorum bu bizim normalimiz birde ninni söylüyorum bazende türkü sesimde güzeldir yani sakinleşiyor. Dediğim gibi 3 gündür kundak emzik tülbent ve türkü ye birde emzirme pozisyonu da eklendi bakalım. İnşallah geçicidir