Anneler bebegım 4 aylık çığlık atıyor herşeye çığlık atıyor sevınınce sıkılınca ağlayınca acıkınca oynamak istediğinde uyumak istediğinde sürekli çığlık atıyor.tıpkı 4 -5 yaşında bir çocuk gibi çığlık atıyor bunu yaşayan oldu mu aranızda ? Bide kuzeni 3
yaşında o böyle herseye bağırıyor bi iki defa aynı ortama girdi sonra uzaklaştırdık .ama sonuçta çok küçük kızım bu kadar etkilenmiş midir yada normal bir gelişim mi bilmiyorum 🤷🏻♀️