Şimdi hatırladım doktor gözleri sabit mi o anda diye sormuştu. Yanibir süre takılı kalıyor mu bir noktaya demişti. O da nöbet olabilir demekmiş bebeklerde. Gözleri sabit bakmıyorsa bir süre, bence telaşlanmayın. İçim rahat etsin derseniz de bir doktora danışın. Birçok kişi aynı şeyi yaşamış, üzülmeyin inşallah sizinki de geçicidir💐