Pardon da neye üzülüyorsunuz?
sütünüz yetmediği için mi? Bebeğinize mama vermek kötü birsey değildir. Bunu bu şekilde lanse etmeyin önemli olan bebeğin doyması..
3 aylık kızım var sezeryan ile Doğum yaptım sütüm duru ve yetmiyor üzülüp olanı da geri yollamıyor şükrediyorum🙏🏻