Gerçekten ben mi yazdım diye baktım.. şimdi aynı şeyi yaşıyorum sabahın köründen beri uykuya dalmasını bekliyorum yok. Artık sinirlerim bozuldu ağlamaya başladım odadan çıktım babasına devrettim derken bu yazıyı okudum. Hep birlikte ağlamaya ne dersiniz