elalya2412 Ben baby tv de sadece charlie ile ingilizce alfabe. Şekiller. Rakamlar partisi var günde toplasan 40 dakika izlemiş oluyor. Eşlik edyor. Dans ediyor. Çığlıklar atıyor. Çok sevdiği rakamlar var onlara ekstra değişik hareketler yapıyor. Senin söylediğin cevizadamı ben ezberledm. Kendim söylüyorum. Hiç teldwn falan görmedi. 7,5 aylık. Kırmızı balığı falan ezberledm. Söylüyorum sürekli. Eşlik edyor resmen bana. Şarkı söylemek bebek gelişimi için önemli. Sende ezberle söyle😁 Tv konusunda ben çok kasmıyorum. Herşeyin kararında olması gerek. 2.çocuğum benim. Oğlum mesela çalıştığım için tv izledi çokca. Anneannesi bakıyordu. Ama maşallah şimdi 9 yaşında 2 kez türkiye birincis oldu. İngilizce bebeklikten beri öğrendiği bir dil oldu. Ondada birinci. Tablet kullanmasıda bize zarar olarak değil yarar olarak döndü. Robotik kodlamada daha 5 yaşındayken 1.oldu. Ama her çocuk böyle olacak diye bişey yok. Kızımı kendim büyütüyorum. Herşeyi kararında yapmaya özen gösteriyorum.