Selam herkese
Ben 33 +0 haftalık dogum yaptım ilk doğduğunda 1865 gr 48 cm di 12 gün kuvezde kaldık şuan 4 ay 20 günlük 6000 gr 61cm kızım doktorumuz kilo boy konusunda 6 ayda yasitlarini tamamen karşılar dedi şuan ayına elleri hep ağzında kahkaha atıyor oyuncaklar la göz teması kuruyor aguluyor oyun halisinda kendi kndine oyuncaklara dokunmaya çalışıyor mama yerken elimi tutuyor (meme ve mama şeklinde ilerliyoruz) seslere karşı aşırı duyarlı müzikli şeylerde gülüyor aşırı kitap okuyorum ben okuduğumda resimlerini gösterdiğinde bakıp gülüyor doktorumuzda gayet herseyi iyi diyor gelişimi bilissel davranışsal her konuda ama işte annelik insana biraz endişe duygusunu veriyor galiba sizin bebekleriniz bu ayda neler yapior yada benim kızımın bu ayda gelişiminde sizce eksiği var mı? Lütfen linclemeyin bende yeni bir anneyim