Pitirciklannesi Bebeğim yataktan düştü hemen hastaneye götürdük muayene de tomografi gerektiği söylenildi bebeğim 8 aylık hiçbir sorun çıkmadı çok şükür ama tomografiye girdiği için biraz korkuyorum çok büyük etkileri olur mu neden bu kadar korkuluyor tomografiden?
Deletedmom_52 Pitirciklannesi çok geçmiş olsun 🙏🏾 Tomografi ile ilgili pek bilgim yok, üstte kalsın postunuz
Pitirciklannesi Deletedmom_52 Çok teşekkürler çektirmesem içimde kalırdı üzüntüden panikten elim ayağım titredi çok zor çok
Sarasa Pitirciklannesi doktor öyle uygun görmüş iyi yapmışsiniz vücuttan atılır endişelenmeyin cektirmeseydiniz de olmazdi yogurtta yedirin bu arada bol bol emzirin bebeğinize sarılın endişelenmeyin artık
tospikmomm Pitirciklannesi canım benim bebeğim de kaç kere yataktan düştü ilk 1 saat içinde kusma baygınlık hali gözlerinin gitmesi gibi durumlarda hastaneye götürmek gerek diye diye biliyorum. Bizimki iyi olduğu için ben o zaman da götürmemiştim
tospikmomm Pitirciklannesi bebeğinin bir sıkıntısı var mı görünürde Allah korusun kötü bir şey varsa zaten kendisini belli ediyor
75kinalikuzu Pitirciklannesi Birşey olmaz benim kızım 3 kez girdi düştü mecbur çektirdik çocuğa birşey olmasın yeterkiradyisyon heryerde var artik
Prensimmm52 Pitirciklannesi eğer ki çektirmeseydiniz belki de daha kötü bir sonuç olabilirdi burada bir anne yazmıştı kızı düimüş hastaneye götürmüşler tomografi çekilmemiş gözetim altında tutun demişler evde gözleri kaymış baygınlık geçirmiş tekrar gitmişler daha çok küçük tomografiye gerek yok diyerek 6 saat gözetim altında tutup tekrar gönderiyorlar eve gittiklerinde çocuk uyanmıyor ve sonuç beyin kanaması eğer ki ilk gittiklerinde doktor tomografi çekmiş olsaydı bu durumda olmayacaktı o yüzden bu kadar endişelenmeyin sonuçta çok ciddi bir zararı olsa doktorlarda yaptırmaz değil mi içini ferah tut güzel anne 🌸
Caglarass Pitirciklannesi Canım korkulacak bişey yok aslında. Sadece biraz radyasyona maruz kalıyolar. En azından garantiye almışsın daha kötü sonuçlarla da karşılaşılabilirdi. Bende çektirdim oğluma 3 4 ay oldu herhangi bi etkisini görmedik
Sesa Pitirciklannesi hiç bi sorun oluşmaz rahat ol ben 4 aylıkken düşürdüm kafasında kırık olduğu tomografi de çıkmıştı kötü gün 🤷🏻♀️ Çok şükür şimdi 22 aylık
Betim Pitirciklannesi doğru olanı yapmışsınız siz. Sonuç iyi çıktı diye keşke yaptırmasaydım diyorsunuz Allah korusun kötü bir şey de çıkabilir önlem alamayabilirdiniz. Ek gıda alıyor 8 aylık zaten; bol bol anne sütü , yoğurt yedirin atar radyasyonu geçmiş olsun
TheBaby Pitirciklannesi Yani bişey olsaydı tomografiden daha büyük zararı olabilirdi değilmi öyle düşün. O makinalar olmasa ne yaparız. Nasıl biliriz. Nasıl içimiz rahatlar. Çok geçmiş olsun
_qqqqq Benim bebeğim de 5 aylıkten bazadan düştü bizde çektirdik kafasında kırık vardı özele gittik tekrar çekilde hiçbirşey yokdedi doktor