Erolbsr ben de evham yapmıştım yaşına girdiğinde emeklemeye başladı 14 aylıkken yürüme alıştırması yaptı 14,5 aylıkken yürüdü şimdi 16 aylık koşuyor yetişemiyoruz 😂 biz doktorumuza sorduğumuzda bize ilk sorusu şu oldu sıralıyor mu? Evet dediğimiz de her an yürüyebilir evham yapmayın dedi . Yani bebeğiniz sıralıyorsa kendini hazır hissettiğinde yürür. Bir de şöyle durum var benim oğlumun babası da 14 aylıkken yürümüş ona çekmiş galiba kayınvalidem hep öyle söyler babasına benziyor o da 14 aylıkken yürür dedi hakikaten öyle oldu , tıbbi açıklaması yok tabi ama genetik faktörü olduğu da aşikar.