Ezoczr Aynı durum bende de vardı sabahlara kadar oyuncak bebek salliyodum onunla birlikte baktım ki böle olmuyor baybay night damlası kullanmaya başladım . Olduğu yerde uyuya kalıyor .
Newmom2020 Momyboygirl hhahah doğduğundan beri alerjik ve kolik önce gazı geçsin alerjisi bitsin atak dönemi geçsin derken şimdi de bitmeyen sinir krizine girdi, Allah sağlık verdin bebişlerimize inşllh
Ezoczr Uyku damlası 2 aydan Başliyo yetişkine kadar gidiyor . Onu kullanmaya başladıktan sonra biraz duruldu kızım 2 yaşında .
Momyboygirl Zeytinimbenim sonra bende ağlıyorum işte ofluyorum yeter diye bağırıyorum sonra daha çok ağlama 🥺
Mlsldy Momyboygirl 22 aylık, bugün oyuncak bebeği oyuncak yatağa sığmadı diye yarım saat yerde yuvarlanarak ağladı🤐 bu zamana kadar uyku konusunda beni hiç zorlamayan kızımı 1 haftadır tanıyamıyorum ne gece ne gündüz uyuyor😞
Momyboygirl Mlsldy ah ne kadar tanıdık geldi bugün kremimi al yüzü de dahil el ayak vücut yatak her yeri krem yapmış ağladım 🥺
Ezoczr Momyboygirl gerçekten enerji patlamasi yaşıyordu kızım hastalarım geliyordu. Birazcık da anneler olarak abartiyrz sanıyordum ama yaşayınca berbat bir şeymiş bu dedim .. direk uygulamaya başladım
Momyboygirl Ezoczr İnanın bana yemin ederim yetişemiyoruz eşimle ikimizi de alt ediyor böyle hırpalıyoruz bildiğin ama yok yok enerji asla bitmez mi allahım bizim akıl sağlığımız gitti artık ne düzen kaldı ne düşünecek akıl
Alisyamm Momyboygirl iki yaş annesi olarak bendende selam dert ortaklarım sabır taşı olsa çatlar yani o derece söylüyorum