Kızlar birkaç gündür bununla alakalı postlar açıyorum çok zor günler geçiriyoruz. Bebeğim 5 aylık olmak üzere. Doğduğundan beri günde en az 2 kez kakasını yapar. Fakat corona belirtileri başladığından beri yapmıyor 4 gün olmak üzere. Karnında sertlik de yok ama anlam veremiyorum bu duruma. Başına gelen oldu mu? Yapabileceğim bir şey var mi?