Yapıyor ama parmağını tam uzatmıyor 😂 çok komik. İşaret parmağıyla gösteriyor ama o parmağı katlıyor içe yani parmağın ucuyla değil ortasıyla gösteriyor 😁 4-5 kelimesi var en güzeli anne deyişi 🥰 alkış bay bay var bir kaç tane de adımı var. 3 ay olacak nerdeyse sıralıyor. Ama uyku yok işte kabus gibi 🥺