Sevgili anneler: Kızım bir buçuk yaşında kansızlık olduğu için Demir ilacı kullanıyoruz. Bir de 1 yaşından itibaren balık yağı kullandık ocean markası. Şimdi bitti devam etmek gerekir mi ? Doktorumuz bu markadan devam edebilirsiniz dedi ama kızım çok iştahsız. Hem iştah açıcak hem de d vitamini içeren multivitamin önerisi alabilir miyim? 🙏