sumeyyesevinc_ valla 80 kiloyla hamile kalıp 90’la doğuma girdim. İlk 6 ay içerisinde 20 kilo vermiştim. Çünkü hem çok su tükettim, hem yorgunluk uykusuzluk:) hem de süt olsun diye düzenli beslendim. İlk 10 ayda resmen 27 kilo vermiştim. Üstelik ekstra bir şey yapmadan çünkü emzirmek inanılmaz kalori yaktırıyor. Şimdi ufak ufak almaya başladım ama çünkü akşamları netflixten bi şeyler izlerken cips falan çok tükettim (gece saat 1-2 gibi🤦🏻♀️) acil toparlanmam lazım:)