Kızlar 18 günlük bebişim var son 3 4 gündür bir türlü uykuya dalamıyor. 3 4 gün önce emerken uyurdu ama şimdi emerken bile sinirli sinirli emip ağlıyor memede durmuyor gaz çıkarayım diye omzuma yatırıyorum ordada ağlıyor uyku bastırdıkça napacağını şaşırıyor uykuyuda geçemiyor bu normal mi bu günlerde yoksa bebeğimin bir yeri ağrıyorda ben mi anlayamıyorum acaba tecrübeli annelerden yardım bekliyorum 🤦♀️