Deletedmom_52 Rabbim gönlüne göre versin 🙏 Beraber büyüsün taraftarı değilim ben.
2 çocukta küçük olcak ve bunların hastalığı, dişi ,gaz sancısı, uyku saati, yemek saati vs Anne ve bebekler için çok yıpratıcı ve yorucu bana göre .
Oğlum 5 buçuk yaşında kendi uyur, kendi yemeğini yer kendi üzerini giyer vs. Ve kardeşinin küçük olduğunun bilincinde. ben kızımla ilgilenirken birşey istese önce kardeşimle ilgilen Anne ben bekleyebilirim der mesela bunun için hiç bir zan zorlanmadım ben 😊