Bebeğimi banyo yaptırdım , uyudu sonra uyandığında beri soluksuz ağlıyor .çıldırcam .ağlamaktan helak oldu .biraz daha ağlarsa bende onunla birlikte ağlayacağım . Masaj yaptım ,kucakta gezdirdim . Sesler çıkardım ,çıngırak la oyalamaya çalıştım yok çok ağlıyor .