birtutamsac Mehtaponurs mevsim değişikliği, eğer yeni doğum yaptıysanız hormonların zamanla eski halini alması ve stres regl gecikmesinin başlı başına sebepleri
Mehtaponurs birtutamsac Valla doğum yapali 2 sene oldu canim son 1 yıldır hep düzenli oluyordum regli Ömrü hayatımda daha hiç bu gecikme olmadı ya Gebelik var mıdır ki. Tekrarlamak gerekir mi acaba kan testini
birtutamsac Mehtaponurs ne zaman yapıldı kan testi ? Bende korunmayı bıraktıktan sonraki ilk ay 15 gün gecikme yaşamıştım büyük ihtimalle heyecandan tutar mı tutmaz mı stresinden oldu canım böyle bi şey geldi mi başına acaba stres heyecan mı yaptın 🤷🏼♀️
Mehtaponurs birtutamsac Aynen canim korunmayı birakmistik bu ay. Oyle heycanda yapmadım ama nedense gecikti. Gecikmenin 8.gunu 1.20 çıktı sonuç Regle 2 3 gün kala ovulasyonda yumurtlama görmüştüm acaba o mu tuttu diye düşünüyorum
birtutamsac Mehtaponurs testi tekrarlayın geç döllenme olmuş olabilir. reglime 2-3 gün kalası yumurtlamamam olmuştu adetim 11 gün gecikince kanda pozitif görmüştüm. Hayırlısı olsun inşallah hakkınızda canım 😇
Minikcivciv27 Mehtaponurs evet 23 ünde olacaktım 12 sine kadar olmadı 3 test yaptım hepsi negatif ve sonunda oldum hatta spiral taktırdım