Alfabeta Beneğimde cok balgam var öksürüyor ama cıkaramıyor napabilirim doktora götürmedim henüz ateşi yok şuanlık burnuda acık ama balgamı var cıkaramıyor. Sesi kalınlaştıı birde
Morfrenk Alfabeta götürün isterseniz benim kızımda iyiydi ateşi yoktu akciğerlerine inmiş meğersem yavrum bronşit oldu😔
Muhammed-asaf Alfabeta bence hiç beklemeyin götürün Bende bekledim geçer diye bronsitten su an hastane de yatıyoruz
mavilimor Alfabeta sen sakın evde öksürük kesici kürler şuruplar verme doktora git söktürücü birşey versin
rosesbabys Alfabeta balgam varsa hiç beklemeden götürün film çekilsin allah korusun ciğerlere iniyor bizde indi antibiyotıkle geçti inşallah bişisi yoktur sizin ☺️
Alfabeta Morfrenk evet ya bende ondan korkuyorum bugün başldı bizimm bakalım yarına devam ederse gidicez mecbur
simgesell Bizde 6.5 aylığız aynı durum var doktora gittik bugün prospan şurup verdi inşallah iyi gelir. Geçmiş olsun sizede mutlaka gidin
wangel Doktora götürün bronşit oluyorlar benım kızımında vardı ihmal ettik ciğerlerine inmiş evde hava veriyoruz suan🥴
Asyanesrin rosesbabys bizde şuan antibiyotik kullanıyoruz yarın son günü ama hiç balgam çıkaramadı öksürük azaldı sizinki çıkarabildi mi acaba balgamı
mavilimor Alfabeta şurup verir büyük ihtimal. Balgam olması çok büyük bişey değil ama dışarı atarsa çok iyi olur. Ciğerlere inmesi iyi olmaz. O yüzden sadece öksürük kesilsin diye bişey vermeyin siz. Belki balgamda yoktur tabi belli olmaz bi doktor görsün