expelliarmus Tam 2 ayı doldurduğu gün haftasonuna denk geliyor. Aşıyı 1 ya da 2 gün geç yaptırmanın bi zararı olur mu kızlar ? Sizin tam gününde mi oldu ?
Helokusunannesi Canım erken yaptırmak yasak aşıları, bebek gününü doldurduktan sonra istediğin gibi yaptırabilirsin, sağlık ocağı arıyor gitmediğin zaman, onlarda bildirmek zorundalar