Merhaba, ani bir hareketle bebeğimin gözüne parmak ucum çarptı tırnağım değdi sanırım, o an ağladı aradan 3 saat kadar geçti takip ediyorum sanırım göz çevresinde şişme başladı gbi acile gitmem gerekir mi kararsız kaldım bilgisi deneyimi olan var ise yazabilir misiniz.