Bende covid geçirdim hem de bebeğim 2 günlükken 😔 çift maske ile emzirdim ellerimi sürekli dezenfekte ettim göğüslerimi ve boynumu emzirmeden önce yıkadım çok şükür bulaşmadı bebeğime ama ilaç kullanmadım eğer ilaç kullanıyorsanız emiziremezsiniz çok geçmiş olsun inşallah çabucak ve bebeğinize bulaşmadan atlatırsınız