poyrisim_58 merhaba arkadaslar 1 haftadir ogluma bu damlayi kullanıyoruz 2-3gundur gece gunduz farketmeksizin cok agliyor kendinden geciyor yanaklarida al al oldu bu damlayi kullanana yada hakkinda bilgi sahibi olan varmi acaba damladanmi oluyor
Akayaycan poyrisim_58 damla yı kullanmayın bi gözlemeyin eğer vermediğinizde aynısı olmuyorsa Damla’dan dır
mavilimor poyrisim_58 doktora sordunuz mu kullanırken? böyle bitkisel şeyleri doktora sormadan kullanmayın. Bitkisel şeyler biraz risklidir bebeğin içindeki her hangi bir maddeye alerjisi olabilir. kullanmayı bırakın doktora gidin bence.
GiybetReis poyrisim_58 Eger yanakları kızardıysa belki damlanın içinde olan bitkisel bi kaç öz var. Onlardan birine alerjisi olabilir mi? İstediğiniz zaman kesebilir istediğiniz zaman başlayabilirsiniz. Bunu bi ilaç gibi düşünmeyin. O yüzden bi süre vermeyin isterseniz. İçeriğindeki bitki özlerini tek tek deneyin hangisine alerjisi var bulursunuz belki.
poyrisim_58 mavilimor tabikide doktoe tavsiyesiyle kullandim ilk once kanlarina bakti kan degerlerinde bir problem yokmus oyuzden tavsiye etti
poyrisim_58 plakayerli damlayi verdikten sonra birden kesmek dogrumu ee vermeyin ozaman demesi kolay adam akilli bir soru sordum cevabiniz yok ise cevap vermeden gecin
mavilimor poyrisim_58 ama kan tahlilleri farklı canım. Yani alerjisi var mı yok mu çıkmamıştır eğer ekstra alerji testi yapmadı ise. Bence bu durumu söyle doktoruna. Bide böyle uyku ilaçları sakinleştiriciler ne olursa olsun doktor kontrolünde başlanır doktor kontrolünde azaltılır ve doktor kontrolünde bırakılır. Belki birden kesmekte bebekte huzursuzluk yaratabilir. İçeriği temiz bir ürün ilaç değil ama yine de olsun. Bide mesela bazı bünyelerde Melisa ıhlamur papatyayı ayrı ayrı ver bişey olmaz birleşince alerji yapar ağır gelir. Anlatabildim mi bilmiyorum ama sorun bi tekrar