Annem bir güb önce grip oldu şimdi de bebeğim göğsü dolu dolu öksürüyor huzursuzluğu falan yok sma öksürünce bi kötü oluyorum çok dolu göğsü yarın acile gidip ilaç yazdıracağım evde de sadece calpol var sizce vereyim mi rahatlatır mı biraz okuma yaptım verilebilir kanaatindeyim deneyimlerinizi merak ediyorum