Dün gece okadar darlanmıs olmama yardım istememe ragmen kimsecikler yazmadı belki biri bişey sölerde içim rahatlar diye ama kimse yazmamıs kaynanam şöle kocam böle yazsaydım yorum dolardı buralar amacını aşmış anlıyorum herkes içini derdini dökmek istiyo ama gercekten yardım isteyene de kimse yazmıyo