Ben saat kurarak gece aynı saatte emzriyordm sonra baktm saat kurmayınca kendisi aynı saatte üç aşağı beş yukarı hep kalkıyordu … Zaten acıkınca illaki kalkacak siz kendinizi yormayn annesi yatmadan önce 11 gibi emzirip Sabah saat altıya kadar dayanır gibi geliyor…