Yusuf20 Yemek seçiyor Eliyle daha önce yediklerini parçalayıp halıda oynuyor sizinkiler de mi öyle? çorba en fazla 4 kaşık mama da yemiyor
Birranneee34 Yusuf20 16 aylık 17 ye az kaldı . Çok iştahsız 8 buçuk kilo. Tahlil yaptık. Suprovit die şurup verdi iştah acsinn diye . Ama hala aynı yemiyor
busra_54 Yusuf20 maşallah diyeyim su 1 haftadır cokk iyi iştahı ben biraz salınca oda rahatladı sanır im daha iştahlı 17 aylik olmamıza 5 gün var .
Mom544154 Yusuf20 mama sandalyesine koysana halıda neden oynuyor. Bende sevdiği şeyleri yapmaya çalışıyorum seçici oldu iyice
MerveGl- Yusuf20 benim kızım da 17 aylık akşama kadar bişey vermesem heralde aç aç gezecek gıdım gıdım yiyor. Emiyor ona mı güveniyor diyorum bazen
Yusuf20 Mom544154 mama sandalyesinde duruyor mu çok hareketli bir çocuk mama sandalyesini kaldıralı çok oldu
Mom544154 Yusuf20 öyle heryerin mahvolur kemerini bağlıyorum ben yemeği orda yiyor. çok huysuzlanırsa bişeyler izliyerek yediriyorum
Birranneee34 Yusuf20 kilosu normal sınırlar içindeymiş ama . Kilosu iyi olunca yemesinin çok önemi yok. Yani tahlilde temiz çıkarsa
Yusuf20 Mom544154 halı örtüsü koltuk örtüsü her gün kirleniyor perde duvar da kirleniyor ayrıca.daha yürümeden sevmiyordu mama masasını kucak diye ağlıyordu
Yusuf20 Aysecankdr çok sık emiyor nasıl bırakacak bilmiyorum gece de emmek için kalkıyor.kuru memede emmiyor.
Mine26 Yusuf20 canım benimki 18 aylik aynen öyle yediğin şeylerin çoğunu yemiyor dediğin gibi yarısı halıda yarısı masada bazen bir oluyor ki maşallah hiç doyuramıyorum
Yusuf20 Mine26 6 gün sonra 18 olacak tamda dediğiniz gibi.zorlasam öğürüyor tükürüyor ne yapacağımı şaşırdım