Nur-Nil benim bebeğim de emiyordu 4-5 aylıkken bıraktı. Niye mikrop kapsın annesi😊 tuvalet temizlemiyor ya bu ellerle. Sadece kıyafet tozu oluyordur. Onu da silerek veya yıkayarak temizlersiniz. Oral dönemde bebekler asıl karşı koyarsanız zarar vermiş olursunuz.