Kızlar merhaba 4 aylık bebeğim var bebek 15 günlük iken ellerimde ağrılar oldu önce atel ve ağrı kesici kullandım ancak zamanla daha kötü oldu bebeği zor tutuyorum kortizonlu iğne vuruldu bugün aranızda buhu yaşayan bu iğneyi vurup fayda gören varmı gebelik sonrası yaşanması normal geçmez ise ameliyat olacam ama bebek çok küçük