Simay0 2 buçuk aylık bebeğimi bazen kucağımda hafif yatar pozisyon şeklinde oturtuyorum erken mi daha siz ne zaman başladınız?
Srnd Simay0 4 aylıkken oturttum doktor oturtabilirsn hazır artık dedi ve benim bebeğim prematüre sen düşün yani sıkıntı olsa zaten söylemez. Ellerinden tutup kaldırdı bizimki rahatlıkla oturcu o yüzden öyle dedi zaten 4 ile 6. Ay arasında başlanabilir istesen doktoruna sor yine
Bsradskran Simay0 erken gibi geldi 5 aylık olmaz üzere benim oğlum kısa kısa oturma egzersizi yapıyoruz
tostmuhendisi Kafasını tutmaya başlayan bebeği kucakta yatar pozisyonda oturtabilirsiniz diye okumuştum ben. Ben de 3 aylıkken falan o şekilde oturtmuştum :)
Sedagny 2 ay bence çok erken 3 ay kontrolümüzde doktorumuz denedi ve daha erken sakın siz denemeyin ben hazır olunca size söyleyeceğim dedi. Bence doktor tarafından bilgi alınıp uygulanacak bir konu. Önemli.