Kızlar bebeğim 2 aylık ateşi ishali yok ama aşırı ağlama nöbetleri geçiriyor nefesi gidecek neredeyse bide iştahsızlık başladı mama yiyoruz zaten yerken biberonu itiyor uyurkende çok zorlanıyoruz bu dönemsel bişey mi ataklardan biri mi yoksa hastalık belirtisi mi?