Funda2735 2.5 aylık bebeğim bende senin gübi düşünüyorum ama direniyorum canım, ilk bebeğim de doğduğundan itibaren meme mama gittik ve biberona alıştı memeye düşkün değildi sütüm de vardı aslında ama doymuyor diye düşünüyordum 6.ayda hamile kaldım ve o an bıraktı bir saha ağzına sürmedi çok üzülmüştüm bunda mama almayacağım dedim ve daha almadım evet uykuları kısa ama her ağlayışı ve uyanışı açlıktan değil gazı var ilgi istiyor konuşmak istiyor falan inan geçen hafta sağayım dedim ve 10cc çıktı moralimi bozmamak adına bir daha sağmadım, demem o ki aç sanma mama vereceksen de gün içinde bir defa birde gece uyumadan önce ver mamaya alışmasın memeyi bırakıyor yoksa