babyandmom1 alası var canım bende.
5 günlükken kontrollerde hasta mı diye sordu doktora, Ben böyle bebek görmedim hasta olsa bu kadar hareketli olur mu dedi. En son 8.ay kontrollerinde ilk kez gittigimiz bir doktor not alıyordu sistemine , çok hareketli bir bebek diye.
Ne ayakları be bacakları ne kolları.. Her yeri ayrı oynuyor. Bu sebeple de kilo da alamıyoruz..