Hatice__31 Dilaratastemircicek doğum parası için birsey yapmana gerek yok ben bi kaç ay sonra direk gidip almıştım süt parası hakkında bilgim yok
S-oy Dilaratastemircicek otomatik adınıza yatıyor eğer edevlet üzerinden hesap bilgisi tanımladıysanız hesabınıza yatıyor 1 ay sonra diye hatırlıyorum
Balkupum2505 Dilaratastemircicek ben ikisi icinde hic bir yere bas vurmadim bi kac ay sora gittim ptt den ikisinide aldm
tineanigra Dilaratastemircicek sosyal hizmetler il müdürlüklerine başvuru yapıyorsunuz bebeğin kimlik fotokopisi ile başvuru formu dolduruyorsuz. Süt parası için evdeki sgklı kim ise o başvuru yapıyor eğer hastane bildirmediyse
Arzu042 Dilaratastemircicek tineanigra peki bende alabilirmiyim eşim kamu görevlisi bağkur emekli sandığına bağlı bende alabiliyor muyum biliyormusunuz?
tineanigra Arzu042 doğum yardımı olan parayı herkes alıyor süt parası alamazsınız sadece sgklıya veriliyor
Balim61 Dilaratastemircicek Doğum parasi icin doğum kagitlsrinla sosyal hizmetlere başvuru yapman lazim.Süt parasi icinde dogm uaptgnda esine bi forum doldurtuyolr onunla beraber 40gun snra yatiyo