Efeninanasi merak etmeyin 2-3 yaş sonrası yavaş yavaş duzelecekler inşallah emzirmiyorsa anne bir yaştan sonra da gece deliksiz uyuyabilir bazen çünkü mama içen bebekler gece beslenmeskni erken kesebiliyor ah ah bende çok özledim valla deliksiz uyumayı kesintisiz 😁