Tubikasya Merhaba kızlar,bebeğim gündüztotalde gun icinde 3 saat geceleride kesintisiz uyurdu,artik gunduzleri nerdeyse 1 saati bulmayan uykuyla gecenin bi körüne kadar direniyor uyumamak icin :/ bu aylarda bu durumu yaşayanlar varmi?
musmustlu Tubikasya 1 yaşına girmek üzere ve aynı durumu yaşıyoruz. Gece uyumamak için diretir gece 3-4 arası kalkarız 6-6buçuğa kadar uyanığız. 1 yaş sentromuymuş
Morfrenk Tubikasya 10.ay atağı beni hayattan soğutmuştu hiçççç o kadar zorlanmamıştım daha önce. Ama geçiyor