Bunu bana daha yeni söyledi kızım 11 aylık ben cicibebeyle süt çok severim yiyordum o sıra kızım kaka yapmış altını değiştirmek için odaya gitti bez alırken annem aradı onunla konuşuyordum görmedim yedirdiğini. Bana bugün dedi sana bişey dicem kızma diye 3-4 tatlı kaşığı yemiş. Dün gayet iyidi yan etki alerji falan görmedim sizde yaşından sonra vermelimiyim süt ?