Kızım 5 ay 11 günlük aylık kilo alımı 300 grama kadar düşünce doktorumuz tadımlara başlayabileceğimizi ay sonuna çorbalara geçmem gerektiği söyledi 5. Aya girince sebze meyve sabah yumurta ve peynir tattırdım bir kaç kez kaşık maması verdim. Emmiyor doğduğundan beri mama yiyor, ama 6 gündür asla mama yediremiyoruz biberonu görünce başlıyor ağlamaya diliyle itiyor sadece gece 3-4 gibi derin uykusunda 1 defa 150 cc yiyor ertesi gün geceye kadar 12 saat aç kalıyor doktora götürdüm bişey yok dedi tahliller temiz huysuzluk yapıyor arada başka bişeyi yok. Ne yapmam gerek bilmiyorum zaten zayıftı iyice durcak kilo alımı bu bir atak mı ? Geçici bir durummu başına gelen var mı lütfen cevap verin ..