Nuray23 çok az içiyor ama ya, 60 90 cc arası. O yüzden çok sık.. Gündüz de böyle. Ek gıdadan hariç yine max 2 saatte 1 er mamasını. Genelde dibinde bırakır.
Emzirirken de öyleydi az az sık sık..
Alışkanlık oldu onda.
Emzik tutuyor bizimki de ama işe yaramıyor gece uyandıysa 1 fırt bile olsa o mama içilecek 🤦🏻♀️😁