Kızlar bugün 40 gün oldu doğum yapalı ama aşırı kilom var ve bu beni çok mutsuz ediyo aynaya bakınca kendimi sevmiyorum bugün kuzenim geldi video çekti izledimde kendimden bir kez daha soğudum gıdık bölgem almış başını gidiyo resmen siz ne zaman diyet yaptınız sütümü etkilesin istemiyorum mutsuzda olsam bebeğimin gelişimi benim için daha da önemli diyet yapıp sütü azalan var mı