Aliyeylmz27 Kizlar bugün oğlumun 3 aylık konturolu vardı kilosu 7 300 geldi boyu 63 geldi sizce nasıl ?
Alacaaa Aliyeylmz27 kontrolde doktor soylemedi mi zaten iyi diye fazla hatta buraya yazınca noluyo napalm yani şimdi
Aliyeylmz27 Alacaaa bisy olduğu yoktur ama sana bisy olduğu kesin cevap vermek yada yazmak zorunda değilsin sadece bir fikir almak istedim nasıl durumu diye çocuğumun sana zorla cevap yazdıran yktor tatlım
Cigdemss Alacaaa güzel şeyler duyası gelmiştir. Yoksa dr söyler tabi dr a bile gerek yok internette gelişim tabloları var normal olup olmadığı anlaşılıyor ama işte . Kıyas vs iyi hissetmek falan 😅
Alacaaa Aliyeylmz27 bana birsey olduğu yok Allah şükür kızımın kilosu da iyi boyu da ama.buraya yazma gereği duymadım doktorum zaten söylüyor gereğini hem fazla olması iyi birsey değil mama vermiuosundir umarım
Yazmiramm Masallah olsun inşallah bizimki 2bucuk aylik 6 kilo kiyafetlerleydi ama bi kontrole gidince ogrenicez bakalim bebeklerimize saglikli sigatli olsun inşallah
Meyracukurmaraz Maşallah 😊 benim kızımda 3.ayda 5.600 dü doktoru normal çok iyi demişti 😊 tabi doğum kilosuda büyük etken
Aliyeylmz27 Cigdemss evet iyi şeyler duymak istoyorum. Çocuğum la ilgili fikir alıp vermek konusmak istiyorum bu kadar da çok siktiysa seni cevap verme yazma kimse. Zorla yazdirmiyor burda …
Alacaaa Cigdemss aynen hiç anlamıyorum böylelerini boyu ile ilgili soru sorulabilir ama kilo ile ilgili yazanları hiç anlamıyorum
Mammamiaa_ Aliyeylmz27 Rabbim korusun maşallah🧿 Doğum kilosuna göre iyidir❤ benim oğlum 1 aylıkken 3 kiloydu çünkü erken doğum küvoz falan derken. Şimdi 5.5 aylık 7.5 kilo falan boyuda 67 cm gibi.
Aliyeylmz27 Alacaaa mama içen bebek mi kilo alır sadece . Anne sütü alan almaz mi ne kadar da çok bliyosun sen öyle 😂😂
Alacaaa Aliyeylmz27 alır elbet bende anne sütü ile büyüttüm mama hiç vermedim gelişimi iyiydi çünkü umarım mama vermiyosundur dedim zaten çünkü kilosu zaten fazla mama verirsen obez yaparsın çocuğu