Bademlilokumm Kızlar lütfen biri yardım etsin ya bu koku nasıl gidecek ya. Ben normalde terlemem koku olmazdı. Dogum dan sonra degişmeni hele koku kendimden tiksiniyorum. Cok da dikkat ediyorum temizlige ama oluyor. Dustan cıkıyorum hemen koku oluyor.
luluuu Bademlilokumm lohusa dönemindeyken ve emzirdigim dönemde bende öyleydim ama bir süre sonra geçiyor
YusufaArden Bademlilokumm gerçekten aynı durumdan muzdaripim normalde hiç terlemezdim kokmazdi emziriyorum ondan sanırım
Zeyynep Bademlilokumm canım aynı sorunu bende yaşıyordum 2 hafta öncesine kadar burda biri senin gbi post açmıştı altına bu kremi yazmıştı biri hemen aldım ve gerçekten geçti https://ty.gl/rjac1zo3e2
Tunaminannesi Zeyynep bende bunu diyecektim. Benim hamilelikte basladi hele dogum yapacagim gun stresten terledikce kendimden tiksindim😏 dogum sonrasi gecer diye dusundum emziriyorum hala var.. gecen bu kremi gordum deneyeyim dedm evet dustan sonra suruyorsun 1 2 gun bazende 3 gun koku olmuyor zaten 2 gunde bi dusa girdigini varsayarsak ise yariyo😂 kesin cozum olmadi bende ama en azndan hafifledi
Perihanbowie Bademlilokumm lohusalikta kokuyo insan lohusalik bitince o da yavas yavaas geciyo. Ya bi de rezene cayi iciyosaniz o da pastirma gibi koku yapiyo vucutta. Ben watsonstan clerens diye mineral rollon almistimo iyi gelmisti baya.