DurununAnnesiiii 3 aylık bebegim her beslenmeden sonra kusmaya başladı öncesinde yoktu yeni yani olmaya başladı. Reflü olabilirmi acaba diye düşünüyorum, Önce normal cocuk doktoruna mı götürmeliyim yoksa direk cocuk gastroentoliji yemi gitmem Gerekiyor acaba